ງົວເງິນສົດ - ສ້າງລາຍຮັບທີ່ສໍາຄັນແລະຕ້ອງການຫນ້ອຍ investment.problem ຜະລິດຕະພັນ - ເຫຼົ່ານີ້ອາດມີທ່າແຮງທີ່ຈະກາຍເປັນດາວ, ແຕ່ຍັງອາດຈະຕ້ອງການການລົງທຶນທີ່ສໍາຄັນ.dogs ຜະລິດຕະພັນເຫຼົ່ານີ້ບໍ່ໄດ້ສ້າງກໍາໄລແລະຄວນຈະຄ່ອຍໆອອກຫຼືຂາຍ. ໂດຍຈັດລໍາດັບຄວາມສໍາຄັນຂອງການລົງທຶນໂດຍອີງໃສ່ ໃນ matrix, ບໍລິສັດສາມາດສຸມໃສ່ຜະລິດຕະພັນທີ່ມີການຂະຫຍາຍຕົວສູງສຸດແລະກໍາໄລທ່າແຮງ.perceptual mapping perceptual mapping ເປັນເຄື່ອງມືທີ່ໃຊ້ໃນການປະເມີນວິທີທີ່ລູກຄ້າຮັບຮູ້ຜະລິດຕະພັນຫຼືບໍລິການຂອງທ່ານເມື່ອທຽບກັບບໍລິສັດອື່ນໆ. ມັນເປັນການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງທີ່ສາມາດຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານກໍານົດພື້ນທີ່ທີ່ທ່ານສາມາດແຍກແຍະຫຼືປັບປຸງການສ້າງແຜນທີ່ຂອງຜະລິດຕະພັນ.perceptual ຂອງທ່ານໂດຍປົກກະຕິຜ່ານການສໍາຫຼວດຫຼືກຸ່ມຈຸດສຸມ. ລູກຄ້າຖືກຮ້ອງຂໍໃຫ້ປະເມີນຜະລິດຕະພັນຫຼືຍີ່ຫໍ້ທີ່ແຕກຕ່າງກັນກ່ຽວກັບຄຸນລັກສະນະບາງຢ່າງ. ການບໍລິການສະດວກແລະອື່ນໆການບໍລິການແລະຕົວຢ່າງ, ຄຸນນະພາບ, ຄວາມສະດວກສະບາຍ, ການບໍລິການ ຊື້ບໍລິການ SMS ຈຳ ນວນຫລາຍ ລູກຄ້າ, etc.services ແລະເຄື່ອງມືສໍາລັບການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານ 'ທຸກການເຄື່ອນໄຫວອອນໄລນ໌ແມ່ນວິທີທີ່ດີທີ່ສຸດທີ່ຈະຕີພວກເຂົາ. ຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະຮູ້ວ່າເຄື່ອງມືໃດແດ່ທີ່ທ່ານອາດຈະຕ້ອງຕິດຕາມການປະຕິບັດຂອງເວທີອອນໄລນ໌. ຈາກບັນຊີລາຍຊື່ໃຫຍ່ຂອງການບໍລິການທີ່ມີຢູ່, ໃນຄວາມຄິດເຫັນຂອງພວກເຮົາ, ທີ່ດີທີ່ສຸດແມ່ນ: ahrefs; semrush; ອັນດັບ; ອັນດັບ alexa; spyfu; open site explorer; ພຽງແຕ່ວັດແທກ. ດ້ວຍການຊ່ວຍເຫຼືອຂອງພວກເຂົາ, ທ່ານສາມາດສ້າງຮູບພາບທີ່ສົມບູນແບບຂອງສະຖານະການ. ຂອງ online project.read alsoweb ເຄື່ອງມືການວິເຄາະ: ວິທີແກ້ໄຂທີ່ດີທີ່ສຸດສໍາລັບເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານຕົວຢ່າງຂອງການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງເບິ່ງວິທີການແຂ່ງຂັນທາງພູມສາດ.analysismarket ໂດຍໃຊ້ຕົວຢ່າງຂອງເວັບໄຊທ໌ທີ່ໃຫ້ບໍລິການເຊົ່າ. ຂັ້ນຕອນທໍາອິດແມ່ນການສຶກສາຄູ່ແຂ່ງແລະແບ່ງອອກເປັນກຸ່ມ.
ອີງຕາມການຫຼັງຈາກນັ້ນ, ການວິເຄາະແມ່ນດໍາເນີນໄປຕາມປະເພດຕໍ່ໄປນີ້: ຕົວຊີ້ວັດທຸລະກິດແລະ companies.product.clients ແລະ recognition.marketing. ໃຫ້ເວົ້າກ່ຽວກັບລູກຄ້າແລະປະເພດການຮັບຮູ້ໃນລາຍລະອຽດເພີ່ມເຕີມ. ເຄື່ອງມື awario ແມ່ນໃຊ້ສໍາລັບການວິເຄາະ. ມັນອະນຸຍາດໃຫ້ທ່ານສາມາດວິເຄາະຕະຫຼາດໂດຍພາສາແລະປະເທດ. ຂໍ້ມູນທີ່ໄດ້ຮັບເບິ່ງຄືວ່ານີ້: ເພື່ອເບິ່ງພາກສ່ວນຕະຫຼາດໃຫມ່, ພຽງແຕ່ປ່ຽນຊ່ວງວັນທີແລະວິເຄາະວ່າພາສາແລະປະເທດມີການປ່ຽນແປງບໍ່ດົນມານີ້. ຕົວຢ່າງທີ່ມີຄຸນນະພາບອີກອັນຫນຶ່ງເບິ່ງຄືວ່ານີ້ແມ່ນການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງຂອງຮ້ານອອນໄລນ໌ທີ່ຂາຍແປງແຕ່ງຫນ້າ. ພວກເຮົາຍັງແນະນໍາໃຫ້ເບິ່ງຕົວຢ່າງຈາກການທົບທວນຄືນນີ້ເພື່ອຮຽນຮູ້ວິທີການກໍານົດຕໍາແຫນ່ງຕະຫຼາດຂອງທ່ານ. ພວກເຂົາສ້າງກາຟທີ່ມີແກນ x ແລະ y ທີ່ສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນເຖິງປັດໃຈທີ່ສໍາຄັນທີ່ສຸດທີ່ມີຜົນກະທົບຕໍ່ການແຂ່ງຂັນເຊັ່ນຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າແລະສ່ວນແບ່ງຕະຫຼາດ.
|